sobota, 19 maja 2012

Super rozdanie

Dziewczyny zapraszam na superrozdanie do http://katesbeautyalley.blogspot.com/. Same zobaczcie.


Trafiłam do niej zupełnie przypadkiem przez nieład w mojej torebce. Ale namieszałam ;) piszę więc od początku.
Przeglądałam ostatnio jednego z moich ulubionych blogów NISIAX w którym  ostatni post poświęcony był torebkom a konkretnie co blogerki mają w swoich torebkach. Zaskoczył mnie i jednocześnie trochę przybił porządek który w tych wszystkich torebkach panował. Najbliższa mojej torebce była zawartość torebki Zimi postanowiłam więc zobaczyć co to za dziewczyna. Jakże byłam bardzo pozytywnie zaskoczona czytając profil zimi: "Z wykształcenia kosmetolog. Ponadto studentka biotechnologii kosmetologicznej"toż to skarb w sieci. Ale to nie koniec pozytywów otóż Zimi organizuje bardzo fajne rozdanie. Zachęcam wszystkie do wzięcia udziału bo nagrody są super. Oczywiście mam nadzieje ze to ja wygram. ;) Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz: