poniedziałek, 14 maja 2012

postaw na naturę

Jak wspominałam wcześniej jestem na etapie poszukiwania kremu do twarzy. Co prawda Olay całkiem nieźle się sprawdzał (o tym szerzej w recenzji), ale nie byłabym sobą jakbym nie szukała czegoś lepszego.
Wybierałam się w najbliższym czasie w tym celu do drogerii jednak zupełnie przypadkowo nabyłam krem do twarzy na zakupach w Tesco.
Wstąpiłam na dział z kosmetykami po płyn micelarny który mi się właśnie kończy i przy okazji rzuciłam okiem na dostępne tam kremy. Oczywiście nie można się tam spodziewać wielkiego wyboru jednak na najniższej półce przykuł moją uwagę krem którego wcześniej nie widziałam. Nie wiem czy to sama go mimowolnie omijałam skupiając się na tym co znam choćby z reklam, czasopism, blogów czy kanałów YT, czy to faktycznie nowość. Zainteresował mnie w nim skład nie mówiąc już o bardzo przystępnej cenie. Mówię o kremie firmy TOŁPA.

 
 
 
 
Moje kochane jeśli macie jakieś doświadczenie z tym kremem napiszcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz